Ondersteuning en support via tickets

ticketdispenser 400Wanneer u een vraag heeft, of een probleem, dan belt u ons. Wij staan u dan te woord, noteren de gegevens en gaan vervolgens aan de slag... totdat een andere klant belt. Op dat moment onderbreken wij ons werk voor u, staan de andere klant te woord, noteren de gegevens... enzovoorts.

Dat systeem werkte redelijk toen we met z'n tweetjes waren en nog maar 15 klanten hadden.
Nu zijn we met meer, hebben ook wat meer klanten en moeten we erkennen dat ondersteuning en support via de telefoon niet altijd even goed werkt. De telefoontjes van andere klanten blokkeren onze werkzaamheden voor u. Dat is vervelend.
Bovendien is het niet altijd goed duidelijk welke werkzaamheden nu wel en welke niet onder een onderhoudscontract vallen.

Dat heeft ons doen besluiten over te gaan naar een ticketsysteem.

Dat heeft allerlei voordelen. Niet alleen voor ons maar vooral voor u. Wij kunnen namelijk ongestoord aan uw probleem werken. Uw probleem wordt sneller (en dus ook goedkoper) opgelost. Bovendien worden de antwoorden op uw vragen voortaan in ons kenniscentrum opgeslagen en kunt u daarin ook andere oplossingen terugvinden.

Hoe werkt het?
Ondersteuning en support is er alleen voor onze klanten. U moet dus een account hebben waarmee u inlogt op de website. Wanneer u bent ingelogd gaat u via deze link naar de pagina waar u tickets kunt kopen. U vindt daar verschillende mogelijkheden.

10 200U heeft een probleem, wat nu?
Iedere strip op een strippenkaart kunt u inwisselen tegen 15 minuten support. Een ticket voor een probleem meldt u via de link uw tickets op uw profielpagina (ook in de footer van de website).
Na het insturen van een supportticket wordt uw vraag door een van onze medewerkers beoordeeld en wordt er een inschatting gemaakt van de tijd die nodig is om uw probleem op te lossen. Deze tijd vertegenwoordigt een aantal strippen.
U krijgt hier vervolgens een bericht over. Wanneer u akkoord gaat wordt uw probleem opgelost en het aantal strippen afgeschreven.

De strippenkaarten hebben een verschillende geldigheidsduur.
Zo zijn de 10-strippenkaarten één jaar geldig, de 25-strippenkaarten 2 jaar en de 50-strippenkaarten 3 jaar.

Gratis strippen

Wanneer u voor uw website een onderhoudscontract heeft afgesloten ontvangt u
10 gratis tickets (= 2,5 uur ondersteuning, t.w.v. €60,00/uur). Wanneer u nog geen onderhoudscontract heeft dan is het dus zeker de moeite om dit te overwegen.

nieuws icon w
Nieuws
nieuwsbrief icon w
Nieuwsbrief

blog icon w
Blog

vacature2 icon w
Vacatures

user icon w
Uw gegevens

contact icon w
Contact

Aanmelden en afmelden